Kantoormeubilair leasen
Wil je investeren in een nieuwe bedrijfsinrichting? Lease je kantoormeubelen dan via abcfinance. Wij werken merkonafhankelijk. Je kunt dus iedere stoel, tafel, kast of bureau kiezen bij de leverancier van jouw keuze. En het mooie is: je bent bij ons ook nog eens verzekerd van een scherp maandtarief.
Welke kantoormeubelen kun je leasen?
Je kunt bij abcfinance terecht voor het leasen van je complete kantoorinventaris. Bijvoorbeeld voor:
- Bureaustoelen, krukken of zetels
- Bureaus, vergadertafels of statafels
- Kasten
- Computers, laptops en andere hardware
Over leasen bij abcfinance
Met onze flexibele leasevoorwaarden geven we een persoonlijke draai aan je leasecontract. Jouw wensen staan dus centraal. Wil je bijvoorbeeld de btw meefinancieren? Geen probleem! Of fluctueert de omzet van je bedrijf? Dan kom je in aanmerking voor een variabel maandtarief.
Verder geldt:
- Je kunt kantoormeubilair leasen van iedere leverancier in Nederland (nieuw en jonggebruikt)
- Leasen kan vanaf een investeringsbedrag van €5.000,-
- Je kunt kiezen voor operational of financial lease
- Snelle service en persoonlijk contact vinden we belangrijk
- Je betaalt bij ons een vast, scherp maandtarief. Een variabel tarief is in sommige gevallen mogelijk
- Een slottermijn is mogelijk op aanvraag
- Je kiest zelf de looptijd van de overeenkomst: tussen de 24 en 36 maanden
- Wil je al een deel van de waarde betalen? Je kunt 25% van de objectwaarde aanbetalen. Daardoor daalt je maandbedrag
Wat kost het leasen van kantoormeubilair?
Ben je nieuwsgierig naar de leasemogelijkheden bij abcfinance? Gebruik dan onze leasingcalculator om je maandtarief te berekenen. Wil je zo snel mogelijk een offerte ontvangen? Kies in de calculator dan voor de snelle aanvraagroute. Wil je meer informatie? Ga dan voor de maatwerkroute. Dan nemen wij contact met je op.
Kies je voor financial lease of operational lease?
Je kunt bij abcfinance kiezen voor financial lease of operational lease. Dit zijn de belangrijkste verschillen:
Financial lease
- Je wordt uiteindelijk eigenaar van het kantoormeubilair
- Je kunt de btw per maand terugvorderen
- Je profiteert van fiscale voordelen
Operational lease
- Je huurt het kantoormeubilair van abcfinance
- Je kunt de leasekosten aftrekken van de winst
- Het meubilair komt niet op de balans
Hoe verloopt het leasetraject?
Bij het leasen van kantoormeubels doorloop je de volgende stappen:
-
Stuur ons je meubelwensen door
Geef ons de details van de kantoormeubels die je wilt leasen, zoals het type, de afmetingen, aantallen, en eventuele specifieke wensen of voorkeuren. Op basis hiervan maken wij een passende offerte die aansluit bij jouw kantoorinrichting.
-
Ontvang en beoordeel de offerte
Binnen korte tijd sturen we je een op maat gemaakte offerte met een overzicht van de kosten en voorwaarden. Neem de tijd om deze rustig door te nemen en te bepalen of alles naar wens is.
-
Akkoord en ondertekening van het leasecontract
Tevreden met de offerte? Laat het ons weten, en we sturen je het leasecontract ter ondertekening toe. Zodra het contract is bevestigd, plaatsen wij de bestelling voor het kantoormeubilair.
Wij staan voor je klaar
Wil je meer weten over leasen? Onze ervaren professionals helpen je graag verder en geven advies op maat.